Friday, April 8, 2011

Nails also wear Prada!... :)

                                                                                                      CLICK TO SEE MORE








After i saw on my twitter TL this PHOTO i wanted to recreate my version of Prada nails! :)  So, you just need to choose which one is your favorite combo of stripes, mine are with green and blue, and paint them! I recommend you to start first with bright color and then to fill up empty space with black nail polish. Maybe we can't afford Prada's new collection, but we can have nails like this! ;) I will definitely wear green or blue combo with black dress and simple colored details! Do you like it?
Sinoć sam po prvi put dobila inspiraciju za novi post na twitter-u, nakon što sam ugledala  OVU fotografiju, iako mi se nisu dopali, želela sam da napravim drugačiju verziju ovih Prada prugica! :) Moram vam priznati da ne volim uopšte šarene i iscrtane nokte, ali mi je ovo postalo jako simpatično. Lakovi, aceton i štapić i eto vam noktića! :) Moji nisu baš tako uredni, ali oprostićete mi jer sam više puta ponovila postupak kako bih vam pokazala svaku boju! :) 
Saveti:
- nosite ih isključivo na kratkim noktima,
- uz npr.crnu haljinu i detalj u boji, nešto sasvim jednostavno
- i naravno, samo jednu kombinaciju boja!
Omiljena mi je sa zelenom i plavom, i sigurno će biti na mojima rukama ovog leta!
Update: nokte sam lakirala bez trakica... prvo svetlijom bojom povucete donju prugu, onda po sredini nokta a zatim ispunite prazan prostor crnim lakom! :) nadam se je sada bar malo jasnije! :)