Wednesday, March 16, 2011

Sneak peek...

                                                                                                CLICK TO SEE MORE

                                                                                              Photos made by me

These days i only want to have camera in my hands, and take photos!Today i meet with one young blogger Zorana , and this is a sneak peak of her next post! Hope that you will like her color block outfit!
Ponekad samo želim da držim fotoaparat i škljocam, i baš se dobro osećam dok to radim... sigurna sam da znate  kakav kvalitet želim da postignem i ko je moj omiljeni street style bloger, te se nadam da sam sve bliža i bliža onome ka čemu težim! :)  Naša draga Jovana je predstavila nove blogove, a ja vam danas predstavljam još jednu divnu mladu blogerku koja se zove Zorana, a vi upravo imate priliku da vidite delić njenog novog posta!Color block na ulicama Beograda! :)