Wednesday, October 6, 2010

Mix and match!






I never saw that rings were so much popular as this year! While i was playing and making sets on my dear Polyvore i find out for so  many new brands and trends with this type of jewelery. It doesn't matter if you can not afford all those famous brands, you can find great rings in  many stores: H&M, Forever 21, Six, Accessorize, Mango, and other shops. I recommend you to buy some big, with huge rocks, interesting designs and make your perfect combination that suits  your style! Thanks to my model Olja, we put so many gorgeous rings and made those beautiful photos! Hope that you will like it!All those rings came from my mom's jewelery box! :)

Sada mi je drago što moja mama voli toliko prstenje da uvek imam od koga da pozajmim. :) Nikada nisam volela nešto posebno da ih nosim jer su mi nekako  smetali, šta god da sam radila! Ponekad je dolazilo u obzir , i to samo onda kada se baš setim. Volim da vidim lepo prstenje na drugima, uvek ih zapazim, i udelim po koji  kompliment ponosnim vlasnicama.
Međutim, uhvatila sam sebe kako ih u poslednje vreme stalno merkam , čak i nosim! Možda  ide i sa godinama, ko će to znati! :)Ono što moram još da priznam je i činjenica, da sam najlepše prstenje u proteklih  nekoliko dana videla, verovali ili ne upravo kod dragih nam Kineza, u bloku 70! Tako da slobodno pogledajte malo bolje po radnjama koje drže nakit, i iznenadićete se kakvih modela ima i koliko su uznapredovali sa dizajnom! Hm..mislim kopiranjem! :)
Za sada se samo jedan nalazi u mojoj kolekciji, ali biće ih još! Jedva čekam sledeći odlazak!:) Birajte veliko prstenje, sa kamenjem u boji, nitnama, napravljenih od raličitih materijala, drugačijeg dizajna , napravite sami svoju kombinaciju od dva, tri prstena i neka ono bude stalan deo vašeg izgleda ove jeseni! Prstenje sa slika je: h&m, six, srebro...više se ni sama ne sećam! Jedno veliko hvalaaa  Olji, što je bila tako divan model, jer su upravo zahvaljujući njoj nastale ovako lepe fotografije!